måndag 14 juni 2010

Nytt PB på sutare igen!

Kväll:
Började fiska klockan 19:00. Det började bra, drog första sutaren efter knappt en timme, och inte nog med det så var det nytt PB, 1810gram. Fiskade fram tills 12 och hade då fått ytterligare 3st, i följande ordning: 870gram, 1430gram och 1700gram.

Alla bjöd på redigt goa fighter och var inte lätta att landa kan jag säga. :)

Morgon:
Kom hem strax efter 07:00 och har precis tagit mig en dusch, gött! Blev invaderad av knott imorse och ser nästan ut som en prickig korv. ;)

Började fisket strax efter 03:00 imorse, tog inte lång tid innan första satt. 03:35 kom det upp en på 1500gram. En kvart senare en till på 1230gram.

Strax efter 05:00 kom det upp en på 1620gram som blev morgonens sista. Kanske blir ett pass ikväll om jag orkar, måste ju knäcka 2kg som är mitt mål i år!

Blev 2 mörtar på morgonen också som jag inte är stolt över!

Sorry om bilderna är tråkiga, ingen som kunde fota mig med fiskarna. Här är dem 3 största iaf.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar