onsdag 31 augusti 2011

Sammanfattning Augusti

Då servern krashat så får jag helt enkelt sammanfatta vad som hänt dem senaste månaderna.

Sammanfattning för Augusti 2011

Den 20:de Augusti så var jag och fiskade efter Id. Lyckades på detta passet landa 2st stora Idar varav en blev nytt PB på 2100gram. Den togs på bottenmete med Räka.


Id 2100gram, 53cm










Dagen efter så åkte jag för att fiska efter Färna. Efter att ha lagt ett par pass på detta stället men bara lyckats få små Färnor lyckades jag få en lite större. Nytt årsbästa blev det på 1475gram.

Två dagar senare var jag där igen för att försöka ta en större. Till min förvåning så lyckades jag kroka en Lake mitt på dagen. Första Laken var ett faktum.

Färna 1475gram, 50cm






Till helgen samma vecka så tog jag ett pass efter att ha jobbat extra på Lördagen. Åkte till ett annan sträcka i samma å, ett par mil från den tidigare platsen faktiskt. Här lyckades jag efter mycket om och men landa ett nytt PB på Färna, 1700gram. Hoppas jag knäcker 2kg gränsen nästa år.

Färna 1700gram, 52cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar