Var ett tag sen jag skrev nu så jag tänkte uppdatera läget.
Har blivit en del pass sen senaste jag skrev, dock inget speciellt värt
att rapportera. 2 braxar strax över kilot och en hel del små fisk av
mört, id, abborre, gädda, färna, löja, samt en liten åla jävel som
slemma ner hela min lina. :o
 |
| Fick en fin mört när jag provade vid skärmarna första gången. 350gram, 32cm. |
Var nere vid fästningen en sväng idag för att försöka få lite vit fisk
av större storlek. Blev dock tyvärr inget stort, men nappa bra gjorde
det iaf mitt på dagen, bäst var det när jag kom vid 5 tiden fram tills
7.
Fick garanterat över 100 napp, men till vilken nytta, jag missade ju 95% av alla nappen, hehe.
Lyckades iaf landa 3 mörtar, 3 björkna, 2 abborrar, 1 id och 1 gärs.
Såhär kan det se ut när jag fiskar. :)
Om cirka 2 veckor är det dags för Maxi Cup i Nordre älv så det är dags
att börja fiska lite tidigare på dagarna så jag vet vart fisken står. :)